پایان نامه درموردمدیریت ارتباط با مشتری

در این پست یک پایان نامه با موضوع مدیریت در ارتباط با ارباب رجوع با تکیه بر ابزارهای مبتنی بر وب و عاملهای هوشمند مربوط به رشته مهندسی فناوری اطلاعات را به طور کامل برای بهره برداری شما دانشجویان مقطع کارشناسی بر روی سایت قرار دادیم.شما میتوانید از مطالب این پروژه کمک های بسیار بزرگی برای نگارش پایان نامه خود ببرید.

قسمتی از مقدمه:امروزه با پیشرفت فناوری اطلاعات، سیستم های نوینی تولید شده است که می تواند توان سازمان را در کاهش هزینه های داخلی، تعامل بهتر با محیط و در نهایت به دست آوردن سود، یاری رساند. یکی از این ابزارها، “مدیریت ارتباط با مشتری” است. مدیریت ارتباط با مشتری اصطلاحی است که برای توصیف چگونگی تعامل با مشتری و مدیریت بر فعالیتهایی که برای برقراری ارتباط پایدار و اثربخش با مشتری صورت می گیرد، تعریف شده است. منطق مدیریت ارتباط با مشتری، “تحت نظر قراردادن” و “مدیریت بر تمام پروسه ی خدمت رسانی به مشتری” است

فهرست مطالب:

02 01 03

مشخصات فایل:

موضوع : مدیریت ارتباط با مشتری با تکیه بر ابزارهای مبتنی بر وب و عاملهای هوشمند

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 121

سازنده : DownloadppT.ir

حجم فایل :  1  مگابایت

پس از پرداخت آنلاین مبلغ لینک دانلود به صورت اتوماتیک به شما تحویل داده می شود.

، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،